2009/10/16

චන්ද්‍ර චාරිකාවේ ශ්‍රි ලාංකිකයෙකුගේ සිහිනය

මේක මටම වුන සත්‍ය සිදුවීමක්. අපි හදට ගිහින් 40 වෙනි අවුරුද්ද ද කොහෙද සැමරුවානේ ජුලි 20 වෙනිදා මට මතක හැටියට. අන්න එදා තමයි මේ සිදුවීම වුනේ. එදා ඉතින් දවසෙම ඇහෙන්නේ සද සද නීල් ආම්සිෙට්‍රා්න්ග් ඇපලෝ 11 ඇමෙරිකන් කොඩිය නාසා ආයතනය වගේ වචනනේ. ඉතින් මමත් අන්තර්ජාලය පීරලා චන්ද්‍ර ගමන ගැන විස්තර හෙවුවා එදා දවසෙම. ඒ අතරේ ‍ගොඩක් දුරකට පිළිගත හැකි සාදක තියෙනවා චන්ද්‍ර ගමන බොරුවක් ය කියන එක තහවුරු කරන්න. ඒවා ගැන පසු වෙලාවක කථා කරමුකෝ. කෝම හරි ඉතින් දවසෙම චන්ද්‍ර කථා අහල අහලා මට එදා රැ නින්දෙනුත් චන්ද්‍ර ගමනක් තමයි දැක්කේ. හැබැයි වෙනසකට තියෙන්නේ ඒ හීනේ ගගන ගාමියා ශ්‍රී ලාංකිකයෙක්. ‍ආඩම්බරයි නේද? හිහ්... හිහ්... හිහ්... මේ ලියන මම ම තමයි ගගන ගාමියා. හිහ්... හිහ්... අහ් කියවල බලන්නකෝ මගේ චන්ද්‍ර චාරිකාවේ තොරතුරු කෝමද කියලා.


නිහඩ රැයක නිදි දෙව් දුව මට කථා කලා
දෙනෙත පියන් ඇගෙ පහසට මම තුරුළු වුනා
ඇගෙ පහසින් සියොලග මගෙ මට අහිමි වුනා
තරු අතරින් සද ගාවට අපි ලගා වුනා


සදේ තැනක් පිරිමැද
දොරක් විවර කල ඇය
ඈත් එක්ක ඇතුල් වෙන්න මට අත දුන්නා
දොරෙන් ඇතුල වුන මම
දසුනින් ගැස්සුනා හදවත
රූබර සුර දූත ලියන් කෙලිදෙලෙන් ඇත


මේ සැබෑ සද මද
විගහින් බැලුවා වට පිට
සුර බවනේ බ්‍රාන්ච් එකක් මේහේ දාලද
අනේ මන්ද මා ගැන
මටත් දුමක් වැදිලද
කෝ එතකොට මං ගෙනාව ඇපල් යානය


නොරැදී එක තැන
මම දිවුවා හැමතැන
සැබැහින් දැක ගන්නට ඇමෙරිකානු කොඩිය
මට තියෙන කුලප්පුව
සදේ වත් නැහැනෙ නිසංසුව
පයලිස්සා ගිහින් වැටුනා සදෙන් පහලට


මගේ හුස්ම හිර වුනා
ගුවනේ පාවෙලා ගියා
ඒ එක්කම පෘථිවිය මත ගැටුනා දැනුනා
මම මැරිලා නැති නිසා
බැලුවා හොයලා කාරනා
බැලින්නම් මා ඇදෙන් වැටිලා දගලපු නිසා

3 comments:

  1. හරියට සිලෝ වගේ ලස්සනයි..මාත් ආසා එව්වට

    ReplyDelete
  2. සිලො කිව්වෙ? මට තෙරෙන්නෙ නැහැ

    ReplyDelete
  3. එල එල තව ලියන්න

    ReplyDelete

ඇත්තම කියන්න